tisdag .

0kommentarer

Nu är det slut.tut. Sista dagen på OKG och Erichs Armatur idag. Sorgligt värre faktiskt men som sagt nu väntar nya äventyr i LUND! Har boende september ut vilket känns skönt, måste dock fortsätta leta maniskt efter något mer permanent boeende. . Rydie och jag var som senast skriviet nere i Lund förra veckan, och jag kan inget annat än ÄLSKA den staden! Är så glad att de är mitt hem för de närmsta fyra åren. Resan var kanonfin och vi hann med en himla massa, träffade på både Daniel, Tobias och sprang på Marcus. Kollade in mitt tillfälliga boende vilket såg helt ok ut, nära in till stan. Gick med i Östgöta Nation, vilket också känns otroligt bra!

Nu har folket börjat lämna Måset. Moltaz åker till USA idag, Uttern åkte upp till Uppsala i fredags, bex flyttar till helgen och även jag! Men det känns skönt att man kan hälsa på varandra. Mitt schema känns ganska lovande så hoppas att det går att besöka folket ofta!

Helgen var i alla fall kanonfin, parteeey i lördags som spårade ur en aning men var otroligt roligt! Seg som jag vet inte vad i söndags, jag och katten låg utslagna på soffan ihop. Sen drog jag mig in till Kalmar och mös lite med världens finaste kille. Igår träffade jag finaste felicia och vi tog oss en tur på stan, kollade lite tyger och annat skoj. Efter det blev det måset igen och ännu lite mer mys med världens finaste kille. Är så otroligt lycklig just nu så jag vet inte vad.

SAKNAR dock en specifik person vid namn SARA isabella mikaelsdotter NILSSON !!!!!!!!!! Vi måste ses snarast, bara så du vet :)


Nu ska jag bjuda på fika här på Okg, UM2 gruppen och sen mina kära jobbarkompisar på EAS.
Sista dagen som sagt, både fint och tråkigt på samma gång. Men allt bra har väl ett slut antar jag.

over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej