tired tisdag

0kommentarer

Tisdag och jag är skittrött. Ursäkta ordvalet men det är det enda som stämmer. Körde idag så missade min powernap i bilen...
Hade en supermysig kväll igår tillsammans med Utter, Amanda och Anna hemma hos Sofie. Kladdkaka och kaffe + massa prat, supermys! Knappt sett de tjejerna i sommar (eller ja förutom uttern då), så det var så himla roligt att alla hade tid att ses. För snart far Anna tillbaka tillbaka till Norge för att studera läkare, Amanda och Uttern flyttar tillbaka till Uppsala och Sofie påbörjar precis som jag studentlivet bara det att hon är i Växjö och jag i Lund. Det bästa med att alla är utrspridda är att man kan hälsa på varandra och testa på studentlivet på massa olika ställen, så himla fint! Jag är riktigt sugen på att åka till Bergen och hälsa på Anna, det ser så otroligt vackert ut!

Imorgon är sista dagen för mig på OKG och Erichs Armatur. Otroligt. Två hela år och nu slut. Kommer kanske tillbaka och hjälper till lite någon gång men det känns endå lustigt. Men nu vänta fyra års nytt äventyr nere i Lund, vilket kommer bli kanon! BARA jag hittar någonstans att bo...................huh.

Finaste Rydie följer med mig ner till skåneland i övermorgon för att kika runt lite på boende och nationerna. Ska bli riktigt skoj med en roadtrip!


Jag ser ut som en blank/blek/stel pinne i jämförelse mot finaste Rydie,
men det var det nyaste kortet jag hade haha.

Nu ska jag kika lite på blocket sen jobbbbbbbbbbbbbbba. ringa runt och terrorisera folket idag, det kan bli spännande.

over and out
f.




(saknar dig..)

Kommentera

Publiceras ej