sol, vind och vatten

0kommentarer

Klockan är inte åtta än men solen skiner och himlen är klarblå HÄRLIGT! Dock är det kanske inte lika skoj att sitta inne framför datorn en dag som denna. Men sånt är livet.
Jag är så otroligt glad över detta jobb, det är roligt och det är fullt med trevliga männikskor. Jag har nog dessutom världens mest kanske speciella men schysstaste-(stavning??) chef! Thomas är kanonbra, det har inte varit ett enda problem med sjukskrivning av körtelfeber och sen nu jobbar vi halvdagar för att det är så himla fint väder ute. Däremot måste man ju självklart göra det man ska, vilket vi också gör. Så det känns lite tungt att veta att nästa vecka är nog sista veckan på vääääldigt länge. Men nu är det nya äventyr som gäller med skola och studentliv! Pratade med Daniel igår om studentboende och nationsliv, ska bli så spännande! Men än vet jag ju inte vart jag hamnar haha..

Vi har nu två dagar i rad varit och kollat på världens sötaste kattungar!!! Skulle så gärna vilja ha en liten katt, men pappa är lite småallergisk...kanske att vi tar hem en katt på prov för att se hur det funkar. Lite segt att jag flyttar precis när vi får hem den i så fall, men då är det ju ännu en anledning till att komma hem lite oftare (Y).
Sune eller Sally beroende på om vi tar en hane eller hona, haha. Cream-färgad eller gråspräcklig, time will tell.

Vad är det som händer med Sverige?? Igår tvingades en 11-åring av ett tåg helt ensam, då storasystern var på toa med biljetterna när de kom och ville kolla....hon är nu försvunnen. Fy fasen. Sen hade det varit skjutningar i Göteborg igen, jisses. 

Avslutar med en bild på mig och bästa bexen från i december förra året och idolfinalen :)
over and out
f .




Kommentera

Publiceras ej