one day.

0kommentarer

Gooooomorron goooomorron!

Kaffe och P3, allt i sin ordning. Ska snart ge mig ut på en vandring till CSV för att få föranmälan påskriven. De har nämligen kortstop här på OII så måste kunna få in folk vid behov. Då får man springa och tigga påskrifter, vilket jag är ganska bra på om jag får säga det själv. Sista heldagen idag, jobbar nog nästa tisdag, Thomas vill inte släppa iväg mig haha.  Ska städa och plocka idag tänkte jag. Sen vid fyra ska jag bjuda på kladdkaka i bilen hem, då blir de glada mina kära bilvänner!

 Annars är livet otroligt lugnt just nu. Har näsan på skånska bosidor hela tiden. letar letar letar. Imorgon drar vi, jag och Rydie ska på roadtrip! Ska bli så skoj, kul att hitta på något. Ikväll ska vi på musikquiz med felle, linn och jocke, kanonkul! Sen blir det utgång med dans och skoj för att det är Utterns sista i Kalmar på ett tag. Sen imorgon ska jag trimma manen hos Nettan, skönt. Sen blir det ROADTRIP nedåt landet till min framtida bostadsort, LUND! Kanonkul! På lördag ska vi på dunderfest hos två favoriter för att fira att André fyller år och att Mårten åker till LA i 1½ år, kommer sakna den killen MEN det stora +'et att vi nu har en riktig anledning till att åka dit!! :)

Något som är otroligt roligt är att på fredag får vi hem en liten lurvig kattunge!!!!!!! Ska ha den på prov över helgen och om pappa tål den så får den stanna, MYS! Synd bara att jag ska flytta, men jag har en hel vecka med den nu innan huhu. Gråspräcklig liten tjeja, tror hon skulle heta Sally eller något sånt, kommer inte ihåg vad vi sa för namn...hm.

Nu ska jag ge mig ut och springa!
over and out
f

Kommentera

Publiceras ej