new day

1kommentarer

Hejhejhallåhej!
Idag var första dagen på mitt nya liv. typ. Jag är numera helt ensam in Lund, mamma och pappa har lämnat mig. Jag har träffat de människor jag kommer spendera mest tid tillsammans med under de kommande fyra åren, och som tur är var de flesta kanonbra! Jag bor nu på riktigt ensam, första gången ever. Tryggheten i att ha Cilla med familj på några minuters avstånd är dock otroligt lättande. Så helt ensam är jag ju inte, men mer att jag bor själv, all by myself. Otroligt spännande ska jag säga er. Ska snart krypa ner under täcket och kolla på lite how I met your mother, känns som ganska lagom kvällsunderhållning.
Kommer nedan visa lite kort jag tog på mig själv för några minuter sedan...Tänk vad lättroad man kan vara när man är trött. Photo booth in my heart!

hahahaha.

godnatt!
over and out
f

1 kommentarer

Sofie

29 Aug 2011 12:50

Åh tummen upp på det (Y) va härligt att allt känns fint :) vi får ta ett snack snart ju!

Ps. sitter här och äter snabbmakaroner med ketchup, äkta studentliv :P snart iväg på dagens andra föreläsning, kickstart här

Kommentera

Publiceras ej