montag . monday . måndag

0kommentarer

av någon lustig anledning sitter jag här och har Markoolios "det ska vara reggea på sommarn och massor med sol, headshot och cola lite lullig vardag...nanana" på hjärnan. Detta stör mig något otroligt då jag inte är något direkt fan av denna låt.


Annars är allt fint. Otroligt jättetrött men så blir det väl när man snittar cirka fyra timmars sömn per natt i fyra dagar...
Detta är världens bästa crew. Några saknas såklart, men nästan hela ligan är samlad. I helgen, eller ja sen i torsdags, så har det varit stadsfest i Kalmar och jag har haft turen att hänga med dessa människor! Det har varit Rix fm, Veronica Maggio, shots, skrattfnatt, musik och dans, vin, trolleritrix, posande, prat och massa annat. Det var nog sista gången vi var samlade allihop..då folk börjar fara iväg åt olika håll igen.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag har världens bästa vänner! Är så otroligt lyckligt lottad med att ha alla dessa underbara människor omkring mig!

I Lördags var det kräftskiva i hushållet Hafstad/Petersson, vilket icke får glömmas! Det var en otroligt lyckad kväll med skratt, dans, singstar, nubbe, prat och roliga människor, björnbröder-imitationer och så mycket mer!

Dessutom är jag kär i världens finaste kille. som just nu befinner sig på betydligt soligare breddgrader och jag saknar honom så att jag nästan har ont i magen. Det måste vara världens bästa känsla, att känna att man tycker om någon så mycket att man inte riktigt kan fokusera på något annat. Som sagt, jag har slutat springa och nu tänker jag stå kvar.

Det var väl allt för mig för denna gång, kanske trillar in igen under dagen..
ha det kanoners
over and out

Kommentera

Publiceras ej