monday morning.

0kommentarer

Give me everything tonight
For all we know we might not get tomorrow


Morgonpasset i P3 spelas för fullt och kaffekoppen står stadigt bredvid. Utanför fönstret flyger svalorna som tokar. Just nu ser det ut som om de bygger bo precis över pappas kontorsfönster..Är det dags för svalungar snart kanske? Fåglar är inte min starka sida men nyfiken kan man alltid vara. Förövrigt så sitter jag och undrar vart min chef är...någon som vet? Tror möjligtvis det kan vara så att vår servicechef Marte har kommit till Västervik idag, så kan ju vara så att de ugglar nere på verkstaden. Näe fy nu smakade kaffet unket, usch! Det kommer ifrån en sådan där kaffemaskin som säkert innehåller en jäkla massa bly (Y). Men det är gott så länge det är varmt, sen blir det lite unket i smaken lite blyigt kanske..



Idag är ingen vanlig dag för det är Emmys 21a födelsedag!! GRATTIS
Därför bjuder jag på denna ganska gamla men ack så tjusiga bild på mig och Emmy!


Sluta lite tidigare idag kanske? mjaaaa känns inte helt fel. Familjen är dock på Böda, då alla nu utom jag har semester...Därför ska jag invadera farmor i eftermiddag och äta lite, himla fint!
Denna och nästa vecka kvar på jobbet tror jag, om jag inte slutar redan på onsdag nästa vecka...beror på antagningsbeskedet...

Imorgon kommer även en väldigt efterlängtad person hem.

Nehe nu ska jag fylla på mitt unkna kaffe och sedan jobbbbbbaaaAAaa.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej