million miles away.

0kommentarer

Vad är det som händer i London egentligen? Håller tummarna för att det lugnar ner sig snart, låter riktigt otäckt.

Något otroligt positivt och det är Utterns gästinlägg här nedanför. Skrattade hela dagen åt hennes problem med den nybyggda bron för uttrar över bäcken vid E22an haha. Hon är himla rolig hon!
Något annat positivt är mitt antagnigsbesked!!!!! LYCKAN är maximal. Nu har jag bara problemet med boende, inte skoj. Lund lider tydligen även i år som alla andra år av bostadsbrist till studenter...känns ju jäkligt roligt. NOT.

Trött som få idag då klockan blev lite alldeles för sent i natt. Men det vart det värt. Prata bör man annars dör man, är mitt nya motto - passar ju fint eftersom jag ska läsa till logoped höhö ;)
ÅH, om fyra år är jag logoped, härligthärligt. Kollade in schemat för hösten, såg lite tungt ut men SÅ roligt!! Fått nollningschemat också och temat är reality-serier haha så jäkla bra! - biggest loser, bonde söker fru och Expedition Robinsson - tror jag var de olika grupperna.

Blev en veckas jobb till...men moneymoney. Ska vara ledig på fredag . Sen kanske jag tar ledigt nästa fredag med. Sen är det en vecka kvar hemma för den 28e börjar det nere i L U N D !
Anmält mig till studentlund också, himla fint. Nu ska man bara välja vilken nation man ska tillhöra, såååå mycket att tänka på och så mycket skoj att se fram emot. Kikade på mina klasskompisar också på facebookgruppen. Endast tjejer än så länge, men de såg snälla ut så det känns ju bra haha.

Nu håller Thomas  på att hitta en lägenhet till mig här på jobbet "registrera dig så ska jag ringa och ska fan se till att du får en lägenhet" haha!
over and out
F

Kommentera

Publiceras ej