MacBook

0kommentarer

Hejsanhoppsan!
Här sitter jag och skriver på min sprillans nya fina macbook, I love it! Det blev min present till mig själv för de fyra års plugg-plågeri som väntar ;) Kanske inte plågeri, ska faktiskt bli riktigt roligt! Sitter i Lund i "min" lilla etta. Dock icke min utan Malins, som jag så snällt får "låna". Den är superfin, ska gå och tjata på AF-bostäder om att jag kanske kanske kan få ta över den, who knows?
Haft en kanonfin sista vecka hemma i alla fall. Eller sista och sista jag är snart hemma igen haha. Tre timmars direkt-tåg känns inte så dumt när man har något som lockar i Kalmar. Men från och med imorgon och två veckor framöver får det bli Lund i alla fall, sen kommer jag nog hem och hälsar på lite. Fylla på pussförrådet och också krama lite på de övriga som jag tycker om.
MAC where have you beeeeen?! Hur har jag kunnat vara utan denna dator så länge. PC släng dig i väggen, här kommer MAC! Den matchar så fint med min lilla vita iphone med (Y) Prylnörd.nu yes indeed.
Vet icke vad jag ska skriva mer. Har precis ätit en superfin måltid med bästa föräldrarna på en fin liten grekisk restaurang inne i stan. Köpt mig en lila cykel som jag ska flänga runt på under min studietid. Förfrusit lite i regnet samt också fifflat med min packning. Ska snart bädda ner mig och glo på en film, regnet smattrar mot fönstret så det känns rätt sövande. Hoppas på att jag kommer kunna somna ensam i denna stora säng. Hade nog behövt ha en Henrik vid sidan om känner jag...Men man kan inte alltid få det man vill ha hela tiden. Eller ja, jag kan ju gärna inte be honom köra hit vid denna tid på dygnet bara för att sova bredvid mig menar jag.
Nu ska jag välja en fin film ur min lilla hög jag tog med mig hemifrån sen krya ner i sängen och försöka sova. Grannarna kollar också film, med ljudsystem inkopplat kan jag berätta för jag hör replikerna där jag sitter på andra sidan väggen. Men ganska skönt för då känns det mindre ensamt.
Ha det bäst! Imorgon väntar träff med kurskamraterna men innan det ska mami, jag och papi inhandla extra kuddar, nytt täcke och ett nytt större lakan (Y) :)
Nightnight!
over and out
f.
nöjd tjeja! (trött och har gått i ösregn så ha förstående för hur jag ser ut haha)

Kommentera

Publiceras ej