Lund

0kommentarer

JAG ÄLSKAR LUND!!
Trivs så sjukt bra här, klassen är så jäkla bra och nollningen är sjukt roligt! Idag hade vi poängjakt, sprang runt i ett regnigt Lund och utförde uppdrag i mängder! Lag blå, bäst i test ingen protest!, vi körde all in! Gjorde allt man skulle, helt otroligt roligt. Steffie friade till en thailändsk sopplockare, bjöd in sig själv i ett kebabstånd och gjorde en kebab till Gunilla, vi tryckte in oss i en telefonkiosk med massa främlingar, dansade konga mellan lundagård och stortorget med bland annat en tysk utbytesstudent, klädde ut en främling, reklamerade ett tomt bananskal på pressbyrån, sjöng en sång för alkisarna på mårtenstorget, klädde ut Roy i kvinnokläder, Roy åt av ett barns glass...Tvättade håret i en fontän, dansade nollningsdansen utanför stationen, fick en främling att säga sex laxar i en laxask på film...+ Massa massa mer! HELT SJUKT ROLIGT!! Så otroligt rolig grupp och bra klass, allt är så bra! Introduktionskursen drog igång idag och hade första föreläsningen i PBL, problem-baserat lärande, den modellen vi kommer jobba efter. Sjukt knepigt men ska nog gå fint (Y). Imorgon väntar mer introduktion men startar inte förrens kvar över tio, så det är skönt! Imorgon väntar beerpong-turnering hos en av nollnings-generalerna (josefin), ska bli så sjukt skoj det med!!
Torsdag är det olympiska spelen som gäller med hela MF(medicinska fakulteten) Läkare, Logopeder, audionomer och biomedicinare (Y) Sen på fredag är det fulsittning i våra robinsson kläder, hetthetthett!
Sen på lördag får jag mysigt sällskap så då ska jag pausa i allt nollande och umgås med en viss person istället, längtaaarr! Sen är allt igång på tisdag igen, ännu en vecka fylld av roligheter..och skola såklart.
Såhär glad är jag nu!!
Saknar dock mina favoriter, men jag hoppas ni har det lika bra som jag!! Skypade med Moltaz igår som är i LA, låter som att den killen kommer ha det jäkligt bra det kommande 1 - 1/2 året! Hoppas vi kan pricka in en resa vid påsk!! :)
nu ska jag glo how I met your mother sen snarka zzZzzzz.
ha det bäst
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej