life.

0kommentarer

GodmorgonGodmorrrrRrrgon.

Kaffe och P3, allt i sin vanliga ordning. Dock spelas sommarens sämsta låt "om sanningen ska fram" med Eric Amarillo för tillfället. Hatar den om jag får vara ärlig.

Denna veckan har varit kanonbra hittills. Fått sluta tiidigt varje dag då chefen tycker det är synd att sitta inne när solen skiner så fint ute. Inte mig emot! Så igår när jag kom hem runt två så packade mamma och jag väskan och for ut mot Oknö och solade, himla fint! Dagen innan det så somnade jag på altanen i solen och dagen innan det så var jag med bex och rydie på Oknö. Så nu börjar sakta färgen komma tillbaka!

Glömde förövrigt ta nässpray idag så sitter och stör mig på det. Dessutom har jag upptäckt att kaffet smakar unket så fort värmen avtagit lite...inte muntert.

Nu är det Mattias Klum som intervjuas på P3! Tänker tillbaka när han föreläste på skolan, så otroligt bra och vilka bilder den mannen tagit - helt sjukt bra! Nu pratar han om att en kobra bitit honom (!!!!). fy fasen.

Nehe jag blarrar mest här, så ska väl återgå till att vara duktig och jobba....huh.
over and out
f.



(in love in love in love in love, fjärilar i hela magen, du gör mig så glad!)

Kommentera

Publiceras ej