hjärtklappning

0kommentarer

Jag har kramp för tillfället. I öra, ben och fötter. Jag har nämligen haft ett maraton av saker på jobbet denna morgon. Att gå ifrån att inte göra någonting till att ha en miljon saker att fixa vart lite ansträngande. Men otroligt roligt att få vara igång, då går tiden fort. Har jagat runt på telefon hela morgonen, ringt till de olika företags-hälsovårderna(?) i Oskarshamn och Västervik för att försöka lokalisera fyra personers läkarpapper. Det slutade med att vi insåg att det var felaktiga personnummer som ställde till det i sökandet. För det hade varit lite illa om fyra journaler försvunnit ifrån jordens yta...Jaja, det är mänskligt att fela. Sen har jag jagat påskrifter och personer som ska komma hit och jobba. Kanoneers då ingen svarar eller sitter på sina kontor. Knepigt men det löser sig. Hjärtklappningen av allt trappspringande tyder på en dålig kondition ....

Annars är läget under kontroll. Längtar till helgen! För mig är det Torsdag idag eftersom jag tar helg efter imorgon. Då blir det Rix fm i Kalmar och kanske en liten utgång på det(+lite mys). På fredag spelar Veronica Maggio på larmtorget så då ska vi in och dansa loss för att sedan fortsätta natten skrålandes/skålandes på vallen. På lördag väntar först frukost med jacuzzibad tillsammans med favoriterna på Oknö hos Sara, sen på kvällen blir det kräftskiva hemma hos felle och linn! Ska bli så roligt. Söndag = sova. KANONKUL!

Älskar livet just nu. Allt känns så otroligt bra, så bra att jag nästan är rädd för att det är lite för bra. Väntar nästan på att något ska komma och slå till mig i ansiktet så jag ramlar ner på jorden igen. För just har jag allt. Familj, vänner, kärlek och lycka! Jag har en framtid som jag är så otroligt glad över och ska snart börja fyra års äventyr på logopedprogrammet i Lund. Nypa sig själv i armen kanske kan vara något bra att göra ibland, men sen är frågan om det verkligen är så fel att livet får vara lite rosa och fluffigt ibland? Varför är man så rädd att erkänna att man är nöjd och ärligt lycklig. Vi förväntar oss aldrig att saker ska vara bra, utan man tänker alltid på det negativa även i de bästa situationer. Lustigt egentligen hur det blir så. När man mår så bra av positivitet!

NU ska jag städa på mitt stökiga skrivbord, allt är så mycket enklare om det är rent och fint.
ha det kanoners!
over and out
f

Tumblr_lppcnoce5m1qkseqdo1_500_large





Kommentera

Publiceras ej