Hallå hallå hallååååååå!!

1kommentarer

Ursäkta att det tagit sådan tid. Men nu är jag här igen. Har några punkter som jag skulle vilja ta upp. Väldigt viktiga måste jag säga.

1. Har nu lärt mig vad lys melk är för något. Det är inte någon lakris, som ni kanske med tror? Utan chokladen som är rund och platt som finns vid smågodiset.

2. Jag kan räkna, är väldigt bra på det! Men då det kommer till att räkna kaffemått då man ska göra kaffe brister mitt kunnande. Förstår bara inte att det kan vara så svårt?!

3. Tycker och kommer alltid att tycka att det är äckligt med näsdukar. Att snyta sig i en tygbit och sen vika ihop den för att lägga ner den i fickan. Visst, då man viker den kladdar snoret inte av sig, men ska man snyta sig i samma snor sen? Då kan man lika gärna snyta sig i fickan med en gång.

4. Trodde det var fler punkter men hjärnan vill inte riktigt sammarbeta. Är liiiite ledig från jöbbet, har redan hunnit med att vara där ett par timmar på morgonen sen ska jag dit igen. Blir snart att packa lill-väskan min och flytta in där. Kan vara ganska bra, finns ju toa, kök, balkong, gratis är det ju med.

Känner mig lite speedad efter allt kaffe morgonen bjöd på. Vill inte slappna av och sova bort de få timmarna man är ledig varje vecka. Ska nog bara bullar.

MUMS säger jag då!!
Adjö, från allas eran utter.

p.s. vid slutet av mölstadsvägen går det en bäck , som går under e22:an. Där finns det visst en massa uttrar så det är nu byggt en liten liten brygga till dem typ. För att de ska slippa ta sig över vägen. Det är bara det att detta bygge är nog 30 cm brett. Har ingen aning om hur jag ska kunna utnyttja denna bro/brygga. Är det meningen att man ska åla sig fram på den? Och varför är den så smal? Men första problemet blir väl ändå hur ska jag ta mig upp på bryggan/bron?? d.s.

1 kommentarer

Antonia

06 Aug 2011 12:19

Men hallå... lys melk? det är ju ljus mjölk = ljus mjölkchoklad. Hur kan det bli lakrits? haha

Kommentera

Publiceras ej