tisdag

0kommentarer

  • Hejhejhallåhej!
  • Nu står det inte längre still i avloppet! Hurray! Lägenhetsmannen Sam kom igår med en mirakel-lösning som löste upp proppen över en natt, helt otroligt. Det var dock giftigt så vi fick inte använda handfatet igårkväll....hur miljövänligt det är vill jag inte ens tänka på..
  • Idag är jag ledig, imorgon också för den delen. Jag ska snart bege mig mot Highbury&Islington och krama min kära vän Matilda hejdå, för hon var mot Oslo igen. Sen ska jag skypa med bästa Erico som befinner sig i Uganda(om jag hinner hem utan att han gått från skype). Sen ska jag kolla hur mycket det kostar att posta hem kläder.....vilket jag måste göra. Efter det får vi se vad som händer. Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa syssling Emma som flyttat till England för kärleken, skojskoj! Sen ska jag ta tag i religionsarbetet också (Y). Mycket att göra.
  • På torsdag ska jag på musikal, Pricilla. Män och kvinnor i färgglada kläder som sjunger 80-talshittar. Ska bli spännande. Är medbjuden av Rebecca på jobbet, himla snällt. Annars är det pissmycket jobb hela helgen fram till Måndag då jag är ledig igen. Sen jobbjobb, kanske får gå på bröllop på torsdag (HOPPAS!!). Mina vänner Nat&Aron ska ingå partnerskap, och jag har blivit bjuden. Dock jobbar jag, så är lite ledsen i ögat över att jag kanske missar det, men ska prata med chefen om saken. HÅLL TUMMARNA! Sen är det påsk, konsert på lördagen sen sova söndagen. Sen bröllopsveckan (prinsen) och sen sista veckan i London. Tiden flyger. Om fyra veckor är vi hemma nu. Blandade känslor. skönt och tråkigt på samma gång.
  • Nu ska jag se över min tvätt som snurrar i maskinen, har fem påsar som ska tvättas idag (Y).
  • Ha det finnemang!
over and out
f.
jag och kronprinsparet för några veckor sedan...lite stelt sådär.

Råkade trycka i styckeindelningen sådär med punkt och får inte bort det...hahaha därför inlägget ser ut som det gör.

Kommentera

Publiceras ej