saturday night fever...

0kommentarer

VARFÖR KAN JAG INTE GÖRA NORMAL STYCKEINDELING MED ETT ENKELT ENTER?!?!?!?! hjälp mig snälllaaa.....
HEY !
  • Gleee mode här i lägenheten. De andra tjejerna gör sig redo för en night out, medan jag siter med myskläder på och försöker muntra upp mig med lite Glee. Halsen gör pissont vilket den har envisats med att göra i några dagar nu. Jobbat hela dagen, och med lite för lite sömn i bagaget drog jag på mig en ordentlig skallevärk. Höll på att tuppa av bakom disken idag haha, Clarie skickade iväg mig och en Alvedon senare var jag piggare. Lite feberyra och en miljon turister vart ingen bra kombo.
  • Örat och halsen, munnen och ansiktet är inte mina kompisar just nu. Vill med ut och dansa och ha skoj.. Men imorgon är det jobb som gäller igen, och London Marathon ställer till min resväg så måste upp i tid. Därför blir det snart läggdags för mig. SKOJ.  Men nästa helg, då ska vi dansa loss på KOKO till massa band som spelar (Y).
  • I veckan har jag sett musikalen Priscilla the Queen of the desert tillsammans med Rebecca från jobbet och hennes kompis. SÅ JÄKLA BRA!!!!! 80-tals musik, färgbomber, glädje och en himla massa skratt fyllde kvällen och efteråt kändes det som man fått en injektion av positivitet! Så himla kul och härligt! Googla eller youtuba får ni se, ska tydligen varit en film från början som jag måste se. Men Musikalen slår nog ut filmen ganska hårt, eftersom allt är bäst live! Så var det med Mamma Mia också, lätt musikal över film.
  • Annars har vi varit på V&A museum late night, igår faktiskt. Hittade världens coolaste utställning med scenkläder från massa artister, musikaler och filmer.  otroligt vackra smycken, som säkert kostade några biljoner tillsammans..luriga figurer och mycket mer.
  • Snart ger vi oss in på vår näst-näst sista vecka här i Englandet. Sen bär det av hemåt igen. Drömde att jag kom hem i natt, och det var så sjukt verkligt!! Minns att jag tänkte "är det verkligen sant, är jag hemma?!Eller drömmer jag..." sjuk känsla i kroppen när jag vaknade i alla fall. Saknar alla hemma men kommer sakna alla här så himla mycket. Är så otroligt glad över alla fina människor jag lärt känna på Westminster Abbey. De gör den gråaste dagen färgglad.
  • Nu ska jag bortsta gaddarna och krypa ner i sängen.
  • ha det kalas!
  • over and out
  • f.

Kommentera

Publiceras ej