idag är ingen vanlig dag...

0kommentarer

för det är världens bästa Tovalovas 20årsdag!!
(übergammal bild som jag hittade på datorn, säkert 7 år sedan. men tyckte den var så härlig haha!)
Önskar att jag kunde vara hemma och fira dig nu! Vet att mamma och pappa snart är på väg över gatan för att fika och ge paket, men jag tänkte delta jag med och slå dig en plingeling! Hoppas du har världens bästa dag och så firar vi dig så fort jag är hemma igen!!!
Nu är det April, och det är bara drygt en månad kvar till hemfärd. Vart tar tiden vägen?!? Vi har redan sagt upp lägenheten och veckorna/helgerna är fullbokade av massa jobb och andra roligheter. Tiden kommer flyga iväg!
Nu till helgen kommer till exempel min bästa huldatulda till London för att hälsa på sin käre man, men även hälsa på mig. Sen veckan efter är det musikaltime, då ska jag först på Pricilla och sen på Phantom of the opera med jobbarkompisarna, mellan det ska vi hinna med en late night på V&A museum och också jobba. Veckan efter det är det påsk, då blir det jobb och lite ledigt, då ska vi bland annat på konsert på KOKO, bokade biljetter igår. Sen veckan efter det har jag tre dagars ledighet mitt i veckan för då är det dags för prinsbröllopet på Westminster Abbey, dock jobbar jag dagarna efter vilka lär vara panikstressade pga allt folk! Sen är det min sista jobbvecka, och helgen tillhörande blir det partay och hemflytt! HELT SJUKT!! Hur ska man hinna med allt?! Det är skönt att veckorna är fyllda med en massa roligheter, vill hinna med så mycket som möjligt! Ska testa på swingdance med jobbtjejerna någon dag också innan hemfärd haha, ska bli riktigt roligt!!
Mixat inlägg blev det allt, får bli bättre på att skriva så jag slipper ta allt på samma gång.
Nu ska vi ge oss av mot Oxford Street och shoppa lite smått, ledig idag nämligen.
Ha det kalas!!
over and out
F

Kommentera

Publiceras ej