"det står still"...

0kommentarer

Sofie har under några minuter försökt lösa vår situation med stop i handfatet...och nu står vattnet helt still haha. Men hon har gjort ett tappert försökt och har sett mycket gegga som jag helst inte vill komma nära. Imorgon blir det ett samtal till hyresvärden, för stop i rören funkar inte när det bor fyra tjejer och en hårig fransman i lägenheten..

Det här med hår, FYFAN säger jag bara. Hittade massa små svarta hår vid tvättmaskinen idag också, så han fäller inte bara på toan..Det är så otroligt äckligt.
Idag har det varit ännu en otroligt solig dag, 22 grader känns inte dumt. Däremot är det inget skoj att sitta i ett fönsterlöst museum när det är sådant kanonväder ute..Men till sällskap hade jag en otroligt rolig och underhållande pensionär vid namn Marion, hon har rest jorden runt två gånger sen hon blev pensionär, detni! Hon fick mig även att tro på ödet, och vilja på pensionär haha. Annars har det varit dött på turister, hade två superhärliga svenska damer som kunde igår, vilket förgyllde dagen. Men antar att folk har annat för sig när solen är framme än att gå inomhus och kolla. Hoppas att det är lika varmt i helgen för då är jag ledig, och bästa Matilda kommer till London!!
Lite nya bilder från de senaste veckorna.
kaffe, blommor i notting hill, världens bästa mamma, SOL!! :)

over and out
f

Kommentera

Publiceras ej