tisdag (!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

0kommentarer

den tjugoåttonde september tvåtusentio - vad hände med att september snart är slut och hösten börjar på riktigt?
time flies är ett uttryck som verkligen stämmer in på detta år. tiden bara rinner iväg vilket känns helt sjukt.
tid tid tid det är något jag vill ha mycket av och hoppas verkligen att jag får också. det finns en miljon olika saker jag skulle vilja göra. men vad vill jag egentligen mest? panik i magen och pirr i fötterna. springa dansa hoppa skutta.  hur ska jag ta mig frammåt när jag inte vet vad jag vill? förvirrat värre - yes indeed!

_

på jobbet och är ensam på kontoret idag. eller inte helt ensam för elajo-nissarna (inte den snyggaste..) håller på att sätta upp galler för mina fönster. japp ni läste rätt de sätter upp GALLER!!!!!! Inte nog med flygplatssäkerhetsmojset man ska ta sig igenom varje morgon + gallergrindar och staket med koder hit och dit, nehe för nu ska de sätta upp galler - INNOMHUS! lite galet, jajamen. de tror väl att vi ska ta den där lilla brandyxan som sitter ovanför de "riktiga" fönstrerna och slå oss igenom dubbelglaset som sitter i väggen till den aktiva svetsverkstaden som ligger nedanför där jag sitter. jag som alltid skrytit om att jag kan stå och se ner på de som är på insidan och jobbar men nu ska de sätta ett deprimerande tjockt jäkla galler emellan. sen ett stort minus till att de borrar och har sig också!
(roligt att jag kallar fönstrerna för mina fönster, när det egentligen sitter 6 stycken till i samma länga som mig...haha)

tycker ni att jag är lite negativ idag kanske? orkar inte skriva stora bokstäver eller bry mig om kommatecken så jag kör på punkt istället . . . . . .  punkt PUNKT punkt. ... ett ganska komiskt ord egentligen. var tvungen att stava punkt i word först total hjärnsläpp gånger 1000 för jag tänkte punGt hahahaha. det hade blivit otroligt roligt. spännande.

intimskämt är också underhållande. fast det ska egentligen vara internskämt men en flamsig dag på kontoret som gav det ena missförståndet efter det andra blev intimskämt grejen istället. känns roligare med intima skämt för det är något som ligger en nära. eller hur? (HAHAHA) nu kom elajo "kör in han bakom röret" och så skrattade de lite åt sig själva. rätt komiskt. det är galler nummer två som de kör in bakom rören. framför fönster nummer två. buhu.

nej men nu ska jag lägga ner och skärpa mig lite! PROMISE. men jag har så himla tråkigt, alla är borta eller nere på trean och jobbar så sitter här i min ensamhet med gallrerna. 

Nu kom dominos på P3 - asbra låt .

over and out
/ f .

Kommentera

Publiceras ej