mitt i veckan .

2kommentarer

Onsdag idag vilket känns skönt, helgen närmar sig och jag längtar! Mamma och jag ska dra ut på en roadtrip, åker på fredag och kommer hem på söndag. Först blir det skåneland och besök hos familjen Ivarsson/Rasck, kolla in Lund och shoppa! På lördagen drar vi oss upp mot Halmstad för att hälsa på familjen Bremander, peppra Lojsan med alla australien tips jag har för om en vecka drar hon mot sydligare breddgrader...är inte avundsjuk för fem öre, nejnej. Hur som haver så ska det bli jättekul att träffa alla igen och ska bli kul att komma bort lite.

Katten är fortfarande borta, känns väldigt traukigt. Men vi ger icke upp, haha igår knackade jag dörr och bad grannarna kolla sina garage då han är otroligt nyfiken och mycket lätt kan ha smitit in någonstans. Han dyker nog upp förr eller senare, på ett eller annat sätt. Det överkörda djuret på E22'an var troligtvis en iller eller en jättekatt, haha vet inte vad ajg ska tro men folk verkar ha sett lite olika saker. De säger i alla fall att det inte alls såg ut som siddenbus iaf, får väl se om han dyker upp...

Jobb i all ära, men jag kan inte rå för att sitta och dagdrömma mig bort till äventyr som väntar. Englandet i vår känns otroligt lockande, antingen jobb på westminister eller tillsammans med uttern någonstans. Längtarlängtar! Sen om man kunde ta den där europatrippen med, det skulle sitta fint.

Babbel? Yes indeed!

Nahe nu ska jag smita ut till kylskåpet och hämta min macka och ta lite te ur automaten, magen kurrar.

ha det kalas!
over and out
/ f.


En härlig bild från Byrum sommaren-09. Morfar, pappa och jag lite sådär snyggt posandes..

2 kommentarer

Anonym

12 Sep 2010 22:14

hur går det med kissen? / J.

Anonym

13 Sep 2010 19:40

neej, ush vad hemskt!!!

Kommentera

Publiceras ej