million pieces

1kommentarer

tisdag.

trött.trött.trött.

jobb.jobb.jobb


Jag måste verkligen ta tag i mitt liv, kanske investera i ett gymkort? Igår hade jag ställt in mig på att gå och simma men tror ni jag kom iväg? Svar nej. Filten och soffan lockade mer då jag frusit hela dagen och suttit och halvsovit. Fick mycket trevligt besök av min fine vän Eric, han kom med en något försenad present som jag ska testa den dag jag vågar mig på att dricka igen..haha. Telefonsamtalet med Rydie fick mig att må lite bättre, bara tanken på att man inte var ensam med att vara lite däven efter helgen lättade upp sinnestämningen.

Imorgon blir det ett besök i Västervik, känns skönt att få komma bort lite ifrån kontoret och hälsa på Matilda som är på verkstaden istället. Förhoppningsvis blir det en träff med henne och Hanna på eftermiddagen, det var ju en mindre evighet sen sist så det skulle vara riktigt rooligt.

På Torsdag ska jag fixa min framtid, eller det kanske inte är riktigt sant men jag ska få en del frågetecken angående framtiden lösta. Jag hoppas i alla fall att studievägledaren kan lösa det, annars har jag ju problem..


Naeh nu ska jag fortsätta med grabbarnas CV och kompetensprofiler (Y) hurray!

over and out
/ f.







(Uttern jag svarar på ditt mail när jag kommer hem, funkar inte på jobbet.. :)



1 kommentarer

Uttern

23 Sep 2010 21:02

söte, fixar en bild imorgon på mina nya skor. I'm in love!!!!

Kommentera

Publiceras ej