måndag

2kommentarer


finaste fisekatten <3  rip.

Helgen har varit kalasfin!
Hemmakväll i fredags, mamma och jag kollade på filmen om Edith Piafs liv, inget vidare upplyftande men sjunga kunde hon allt!
Lördagen började inget vidare bra, har satt in en annons på fisekatten i tidiningen och det ringde en dam och berättade att hon sett honom på E22'an -överkörd. Det stärkte bara de misstankar vi redan hadde, hon är inte den första som säger det.. blä på att. Ett år fick vi ha honom. Orättvist men man får väl se det så att det var ett jättebra år, karatekatten aka Siddebus. bläbläblä. Jävla skitvägar. Men sånt är livet.
Efter frukost for mamma och jag in till köpingen där vi hittade en himla massa fint! Köpte mig två par höstskor + "Kenza för Jofama" skinnjackan jag gått och suktat efter i snart ett halvår, haha. Ibland behöver man inte köra in till Kalmar för att handla utan lilla köpingen har allt saker den med. Sen blev det sovtime för att ladda batterierna innan kvällen och  100-års kalajset! Festen var suuuuupertrevlig! Det var riktigt lyckat med vänner, skratt och en massa prat. Däremot måste jag nog erkänna att gårdagen inte var direkt rolig....blev sängläge om vi säger så. Fast vid klockan tre vände det och jag var människa igen, haha men otrooooligt seg hela kvällen lång.

Nu är det en ny vecka, får se vad som händer och fötter.

jobbelijobb right now, ska fortsätta med mitt pappersplockande, satt här och snyftade till när jag kollade bilder på Sid, tänk vad en sådan liten krabat kan saknas. bläääääääääääääääääääääääääääääääää.

over and out
/ f.

2 kommentarer

Ellen

20 Sep 2010 21:37

Vi vet ju båda hur hemskt det är att förlora våra kissar, en ljusglimt är dock alltid att de hade ett gott liv den tiden man fick med dem <3

Anonym

21 Sep 2010 10:28

Jag instämmer med ett långt blääääääääääääääääääääää jag med! Jävla vägar som finns. Har aldrig redigt gillat e22 och ännu mindre nu!! Huaa, siddi "wildcat"

Puss frida, jag sakner dej

Kommentera

Publiceras ej