buller och brak

1kommentarer

Snart utvecklar jag antingen tinitus eller dövhet för Elajo för ett jäkla liv här uppe i kontorslängan. Idag är dagen då gallrerna ska på plats, och jag vill lova att de kommer upp med buller och brak. Borrande, bankande, bonkande, hackande, dammsugande .... osv. haha Själv sitter jag med hörlurarna långt intryckta i öronen och musik på högsta volym. Därav frågan om dövhet eller tinitus, för har jag inte hörlurarna blir jag döv av bonkandet och nu när jag har de i lär jag väl få tinitus av den höga musiken, lagom med problem sådär. Dessutom är ljudet bra mycket högre i den högra luren, den vänstra håller på att ge upp.

Imorgon börjar mitt nya liv! Jag ska ännu en gång ge mig på gymmet i Mönsterås, frågan är om det håller denna gång?  Jag tror faktiskt det för nu har jag pepparna Sara och Becca att gå med och de lär tjata på mig om jag slappar till det så nu jäklar! Simma lite efter också, måste utnyttja kortet till fullo (Y)

Nu vill jag att någon ska komma och prata lite med mig för idag är jag seeeger. Hade lite sällskap innan utav en trevlig securitasvakt, inte många som är muntra där inte men han var himla trevlig. Den nya som kom efter den trevliga sitter bara i en stol och glor på borrandet. Kul att någon finner det hela intressant, själv tycker jag att det är skrattretande. Men säkerheten kommer först som det heter, men galler är kanske lite att ta i om jag får säga det själv.

Nu är det dags för lite ringande, viktiga uppdrag här vettni!

over and out
/ f.

Sitter och är lite avis på min bästa louise som är på en betydligt varmare och trevligare plats..
men jag hoppas att ni har det tipptopp och håller alla tummar jag har för att dykningen gick bra!




1 kommentarer

J. Utter

30 Sep 2010 21:19

söte, du vet hur bra du är va :) !?

Kommentera

Publiceras ej