onsdag - mitt i veckan.

2kommentarer

Yai. Då är snart onsdagen över, härligt. P3 bjuder på lite Elin Ruth Sigvardsson vilket också är himla härligt, härliga låtar härliga tider. Mycket härligt här vettni.

Fick reda på utav (übertrevliga) Ace-Mattias som sitter i samma länga som mig att vi har fel lufttryck i vår lilla kontorslänga. Det ska egentligen vara något annat tryck än vad det är nu, för som det är nu kan det komma in radioaktiv luft nerifrån svetsverkstaden om det skapas ett drag. Detta kändes ju lagom spännande. " Ja du vet dörren där nere vid trappan, ja det är där det drar in" - KUL! VEM SITTER NÄRMAST DEN DÖRREN TROR NI?! hahaha jisses vilket arbetsplats man har egentligen. Som tur är så är det endast blå zon innanför dörren och blå zon är den lägsta på strålningslistan, så jag tror det är ganska lugnt.  Dessutom är luften inte direkt radioaktiv heller, det är nog bara inne i PS och RI man kanske inte ska dra djupa andetag utan helmask. Kul fakta sådär bara.

Annars har jag lite smått träningsvärk idag(det lär vara värre imorgon..) då jag tog tag i mitt liv igår och började gymma. Det var jätteroligt så imorgon blir det till att vandra dit igen. "Titta där, du är ju starkare än du tror!" - Det ska jag säga er att de orden stärke självförtroendet en aning ;) Fast sen sjönk det när jag fick gå ner på lägsta vikten på en annan maskin, men that's life man måste ju börja någonstans. Ett stort + var att jag fick tolv gratisgånger trots att det inte var första gången jag testat på gymmandet, Chrille är allt bra snäll!

Imorgon ska det visst bli -5 och minst 5cm snöslask. INTE okej! Hade gärna satt mig på ett flyg någonstans till värmen men min budget håller inte riktigt för sådana utsvängningar. Det blir en resa till London i alla fall, vilket jag ser fram emot, ska nog försöka boka ikväll.

1½ timma kvar. pust och stånk. Idag ska Sara och jag börja pilla med våra maskeradkläder, weho!

naeh, nu ska jag gå och glo någonannastans, möjligtvis rensa pärmarna. pust.

over and out
/f.

det blir inte skrik och panik denna gång utan ett annat radar-par (Y)

2 kommentarer

Kristin Andersson

21 Oct 2010 13:17

Hej hej, läste att du skulle boka flygresa till London, vill bara tipsa dig om flygsökmotorn Skyscanner.se, där kan du se vilken dag i månaden som det är billigast att boka. Trevlig semester! Kristin

Kommentera

Publiceras ej