Nästan helg.

1kommentarer

Nu är det torsdag vettni och det är nästan helg. Ni vet när helgen är sådär nära att man nästan kan snudda vid den, sträcker ut fingrarna men når inte riktigt fram, I like the feeling förstår ni för man vet att den ligger där och väntar.

Torsdagen den sjunde oktober, OKTOBER, jisses vad hände med september?!? Känns som att jag skriver det varje gång vi byter månad men det är faktiskt så det känns. Det blåser i alla fall jättemycket på denna oktoberdag, höll nästan på att lyfta när jag var ute och vandrade tidigare i morse. Farligt läge!

Ska klippa mig idag vilket jag har sett fram emot hela veckan. Ska göra mig lite blondare eftersom att mitt hår har gått ifrån att vara blont till någon äcklig färglös färg. Som Nettan så fint sa sist jag var och klippte mig "Frida, du håller på att utveckla Sveriges vanligaste hårfärg. Nämligen RÅTTFÄRG, eller som man fint kan kalla det Sandré (stavning?)". Kuligt värre kände jag så nu blir det lite mer åt guldblont igen i alla fall, inget råttfärgat här inte.

naeh jag har väl inget mer spännande att berätta så nu är det back till arbetet som gäller.

Som en slutkläm kan jag hälsa till kompisarna som är sjukisar att de ska krya på sig och jag hoppas att magarna snart blir glada igen! (Sara och Utter kan ta åt sig.)
Over and out
/ f.



London i vår?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

1 kommentarer

josefin

07 Oct 2010 19:37

LONDON EN HELG SNART!!!!! Kom till julshoppingen om det inte passar nu :) ? i'm feeling a bit better today. pöss

Kommentera

Publiceras ej