It's my day it's FRIDAY

1kommentarer

Idag är det fredag, härligt värre. Lagom pissigt väder ute vill jag lova med duggregn och blåst, men som sagt det är i alla fall fredag!

Idag saknar jag sommaren men längtar till julen. Lustig blandning av känslor vill jag lova. Jag drabbades av julkänsla när jag gick ner mot kontoret, det bara kom över mig. Tror det var den kalla luften som kändes lite vintrig. Sommren saknar jag nog mest för att jag kollade på lite kort, alla kompisarna som var hemma och allt som hände. Det var en fin sommar i år, även att den mestadels spenderades på jobbet, men helgerna var fina.

Julshopping i London? Det klingade himla fint i mina öron ska jag säga dig. Vill verkligen åka.
Drabbades av ångest igår igen över vart jag ska göra av mitt liv. Men som jag sagt till mig själv tusen gånger, testa och funkar det inte så är det bara att göra något annat. Inga problem som Snook så bra sjunger.
Fick mig i alla fall en förändring igår då jag var hos Nettan och klippte till håret en aning och blev återigen lite ljusare i skallen. Klippte av ganska mycket av mitt kära hår, men blev jättenöjd, behövde en förändring. Så jag är nöjd!

Nu ska jag fortsätta med att få tag på chefen och sedan återgå till arbetet.

Over and out mina kära vänner
/ f.


Blir lika glad av denna bild varje gång!

1 kommentarer

Anonym

09 Oct 2010 02:25

Hur blev håret kära du?? Upp med en bild där du posar så snyggt ;) ! Din dag och här är det sommar igen. Mitt i natten och det är inte kallt att bara ha en tröja på sig. Helt sjukt men jag längtar med till julen. Nu måste jag sova, ladda batterierna för en dag imorgon med. Pubrunda i camden och träffa amandus :) Puss på nosen och god natt!! xx

Kommentera

Publiceras ej