Gubben i lådan

0kommentarer

Han är allt bra han den där Daniel Adams Ray! Han vet vad han gör helt enkelt, både när det kommer till design och musica.  Love it! Längtar tills det att hela albumet släpps -dreggel!

Har egentligen inget intressant att berätta mer än att jag nu nästan kan äta utan att lipa. Lovar att mördarblås-virus är inget man skryter om för fy satiken vad tråkigt det är. Nu är jag i alla fulla fall så pass pigg att jag sitter på jobbet. Går inte alla ligga sjuk och tycka synd om sig själv! Tycker dock synd om Sara som åkte på influensaskiten i lördags, blä på att och hoppas att du snart är kryer igen!

Sitter och funderar på när londonresan ska äga rum....?????!!!?? Jag vill boka nu med en gång men det går icke när man inte vet när man ska åka och vilka som ska med. Sen håller jag tummarna för att det går fint med jobbsökandet over there, Cv't är i alla fall ivägskickat och idag börjar Jane jobba så får väl se vad hon kan ordna. Tänk om man blir londonbor till våren, klingar fint i mina öron vill jag lova. Sökte även till universitetet igår, kändes kul men känns ändå inte riktigt som att det är dags ännu. Det är icke lätt när det är svårt vill jag lova.

Nahe om man ska ta och göra lite nytta kanske?
Fet spellista på youtube i alla fall + lite roligt sällskap av Matilda gör dagen munter (Y)

over and out
/ f.

Läckert!





(och bilden finns på google.se)

Kommentera

Publiceras ej