SKALLEVÄRK

1kommentarer

Jag tror mitt huvud exploderar snart. Det är på g jag känner hur det trycker och vill ut där inne.
Stackars Matilda har fått stå ut med mitt gnäll här hela eftermiddagen. Men när inte två alvedon hjälper och inte heller kaffe, vatten eller mat så blir man lite kinkig. Men hon tycker inte det gör något, tydligen så lysssnar hon gärna på mitt gnäll, skönt det.

Jag tror att min älskadebästafinaste kusinfis louiiiiise kommer hem idag (?) Eller så flyger de ifrån Thailandet nu och landar på svensk mark imorgon, är lite osäker. Men saken är att hon kommer hem och jag längtar efter ett samtal ifrån henne. ÅH vad skoj.

Nu stängde matilda ner datorn här, kanske borde göra detsamma. Men klockan är bara halv, ska möta Tanjibanji vid rökrutan runt kvart i.

Dags att ta tag i sitt liv igen!

over and out
/ f.


jag och Ben (haha) kommer inte ihåg vad vi döpte honom till men fin är han!

1 kommentarer

Josefin

11 Nov 2010 20:42

bättre med huvudet? Är det du som är fridda90 ;D ? Kanske ska säga upp min blogg och bli din hemliga gästbloggare. hahahha ;D !!!

Kommentera

Publiceras ej