friday, I'm (not) in love.

0kommentarer

Fredag idag och ingen vanlig dag som helst utan idag fyller allra bästa Josefine Rydhage 20 hela år!
Välkommen in i klubben vännen och jag hoppas att du får en kalasfin dag!
Här kommer en helfestlig (gammal) bild på oss och benis (Y)
 
Annars idag så blir det jobb all day long.  Vid fyra blir jag avsläppt vid mammas jobb och där ska vi vänta in resten av familjen Andersson för att sedan åka upp mot huvudstaden. Det ska bli en helfestlig helg med musikal och shopping + familjemys! Missar dock pinglornas party ikväll vilket känns ganska jättesegt men som sagt det tar vi igen en annan dag ;)
Humöret för dagen är glatt men med en stor stänk av trötthet. Detta pga för lite sömn då jag inte la mig förren klockan var halv tolv. Fikade hemma hos Jossan igår och firade henne lite smått tillsammans med Sara och kladd+tigerkaka. Tiden flög iväg i allt skratt och prat och vips var det dags för hemgång och läggdags. Men sen kom jag på att jag var tvungen att packa...och en massa andra saker man kan komma på sådär klockan 11 en torsdagskväll. Allt detta är då bakgrunden till min trötthet, men det är lätt värt att vara trött efter en kanonkväll med två av favoriterna!

Idag är det lugnt på jobbet då Matilda slutat och är nu på väg upp mot Luleå för att tävla i bugggg. Håller tummarna (Y)! Thomas sitter här och klagar på att jag skriver för snabbt, han blir nervös... haha så jag skriver lite till. Det börjar bli riktigt tomt nu när alla slutar, tråkigttråkigt. Några ljusprickar är kvar och lyser upp dagen men snart slutar några av dem med. Sånt är livet på en pinne! Jag är i alla fall fortfarande väldigt glad över min förlängning som innebär att jag inte behöver leva snålt riktigt än.

P3 populär just nu, ganska jättefint.
Nu måste jag nog jobba lite. zzZzzzZZzzzZZZzzz..................

over and out
/ f.


Ännu en (lite nyare och skev) bild på mig och Rydie!
Sommartider och förkrök, härliga tider.
<3

Kommentera

Publiceras ej