back on track

0kommentarer

Tillbaka till verkligheten efter lite för många sjukdagar. Hjärnan har insett att vi måste samarbeta, funkar inte att ställa till med migrän hela tiden. Men nu är jag tillbaka på jobbet och fick precis lite roliga nyheter om att få vara kvar lite efter nyår och lite innan jul med, pengarpengar (Y)! Kul med ansvar också måste jag säga för då blir jag aloone här uppe då Thomas är och lever livet i Thailandet.

Ikväll blir det premiärbio av Harry Potter sjuan. Lillebror lyckades knipa de tre sista biljetterna och var snäll att bjuda med mig och hans kompis Erik! Det enda problemet är att jag slutar jobbet på OKG (=6mil hem) vid fyra och ska hem för att ta Saaben in till bion som börjar halv sex. Det bli stressigt! Hemma runt kvart i fem sen gasen i botten mot kalmar. Men det är det lätt värt!
 'Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1' sees the Hogwarts gang traveling to London to battle Voldemort.

Till helgen blir det Sthlm med familjen, vilket ska bli superfun! Queen musikalen 'we will rock you' väntar och en massa shopping och god mat. Härligt! Missar dock finaste Josefines födelsedag och utgång vilket inte är skoj, men det blir lite firande på torsdag och så får vi ta en utgång lite senare.

Nu väntar ODU/IFS och avrapporteringar, funfun!
Over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej