'allting börjar om '

1kommentarer

Måndag, ny vecka och betyder slut på helg.
Två timmar kvar av ODU/IFS och mina ögon svider av stirrandet på skärmen.
'Provtryckning av säkerhetsventil i bänk ' den meningen har jag säkerligen skrivit en sisådär 100 gånger idag.

rym med mig i natt .

Helgen har varit superfin. Utgång i fredags och spenderade lördagen som zooombiiie. Träffade finaste Daniel som var hemma i Sverige på kortvisit. Firade en ett år äldre pappa och åt mig mätt som en häst.
Idag är jag trött.trött.trött. Men det får man vara en måndags eftermiddag.

Mitt skrivbord är fullt av inlämnade mobiltelefoner vilket resulterar i att det ser supermegastökigt ut. Jag orkar inte städa. För hemma väntar ett supermegastökigt rum som jag bara måste städa. Halva garderoben ligger i stolen och det är papper överallt. 

jag orkar inte.

En miljon papper kvar.
jisses vad jag klagar, livet är inte direkt hårt men idag känns det tungt.

over and out
f.


1 kommentarer

Anonym

09 Nov 2010 12:51

Frida, jag vet att ja inte svarat på ditt mail. ska försöka göra det ikväll. Men kan vi inte ta skype ngn kväll med? Säg till när du har tid!

Puss

Kommentera

Publiceras ej