FRIDAY !

0kommentarer



Idag är det fredag, som jag brukade säga "it's my day it's FRIDAy" yai !
Utanför fönstret piskar iskallt regn, det är grått och tråkigt. Höll bokstavligen på att flyga iväg med paraplyet imorse, föfrös nästan handen som höll i det också = härligt start på dagen. Annars gör jag inte allt för mycket nytta, känns mest som att jag sitter här och kostar dem pengar. Har fortfarande inte fått alla behörigheter, men jag jagar de stackars människor som har hand om programmen. Upptäckte dock att youtube funkar, vilken lycka! Jag sitter just nu och diggar till Monday morning med Melenie Fiona, himla fint! "my darling baby, this is a warning, say that Im leaving on monday morning..." Kom även på mig själv med att sjunga, vilket säkert var väldigt underhållande för ACE killarna som sitter lite längre bort i korridoren.
Har flyttat upp till min gamla plats, vilket känns lite muntrare. Här finns en himla massa fönster som sagt, så man kan sitta och spana på alla som går nedanför... om man inte har något annat för sig vill säga.

Hade hoppas på solsken i helgen, men vad smhi lovar ser det icke ut som jag får min önskan uppfylld. Tovelove har sin bal imorgon, ska sticka ner en snabbis till skolan och kika på dem. Lojsan kommer och det blir kalas för lillebror. (vilket jag nog redan nämnt, men skitsamma). Erico skulle även komma och joina kalajset, vilket känns himla skoj! Förra året gick man nästan i shorts på Simons födelsedag, men icke detta år. Kan man skylla på vulkanen och askan kanske? Påtal om saker med väder så läste jag att mördarmaneterna som jag var lite nervös över i australien har hittat sig in i europa. De har visst slagit till mot spanien och portugal, just för att klimatet har blivit varmare med förändringarna, så jippi på det (not). Satan i gatan, tur att man bor i norden säger jag bara, lite kyligare = inga dumma maneter! (förutom brännisarna på västkusten då).

Nu kom en låt här "please don't go" lite sådär småfånig men jäklar vad svängig den var! Dessutom kurrar magen och det är dags för morgonfika, wehou.
Det blev ett rätt osamhängande inlägg, men det får bli så ibland.

Läste ett roligt gammalt inlägg som min käre kompanjon och gode vän Utter hade skrivit och fick mig ett gott skratt! Så Utter om du läser detta får du gärna gästa mig igen och skriva en rad eller två, skulle vara himla fint!

Åh nu kom Owl City med, jisses vad härligt! - the saltwater room - får lite australien feeling!

nehe fika som sagt.
ha det kalas!
over and out
/ f.

Kommentera

Publiceras ej