blueshelg !

0kommentarer

shalalallaaalaaa
nu är det blueshelg i lilla mönsterås och solen skiner, det kan inte bli mycket bättre. Dock är inte blues kanske my cup of tea men umgänge, fest och häng är helt min grej ! Idag var det en timmas väntan på pizza, parkhäng med trevliga människor och sen hem och power-napa, köra mamma pappa, hem, sen nu sitter jag här. Ikväll väntas lite pre-partey hemma hos mig med Sara, tonna, beccus - får se om någon mer nisse kikar in. Det ska förtäras en del alkohol, corona is the shit, och spelas lite innan vi drar oss in mot köpingen och hvita hästen som står för kalaset! Jag har en känsla av att trotts trötthet kommer denna kväll bli awsome, gårdagen var kalasbra men denna ska toppa det ! Sitter och försöker fördriva tiden tills jag ska hämta mami och papi, ulla och kent ute i forsa.... Sugarplum Fairy körs för fullt och jag har rätt snygga kläder på mig, så känner peppen haha! Det blir vita converse, bara ben (tunna strumpisar), min billlabong klänning aka askungeklänningen (den satt som en smäck när jag provade den) + jeansjacka och en käck toffs på skallen (Y)... Lägger kanske upp en bild med mig och kläderna senare, vilket verkligen aldrig hänt innan men känner att detta var så bra att jag nästan måste visa upp att.

tio min kvar .........
utter min vän hoppas du har det fint i englandet, tänker på dig idag och skålar för dig - önskar att du vore här!
louisefis, snart är det dags för paolo nutiiiniiiiiiii och jag can't wait - längtar som attan och saknar dig!
huldatulda, skype?! - saknar dig med men hoppas att oslo bjuder dig på en fin lördag!



big love !

over and out
/ f

Kommentera

Publiceras ej