ny design ?!

0kommentarer

Måste säga att började bli lite trött på att se mitt egna nylle så fort jag gick in på bloggen så därav bytet av design. Ska försöka flirta in mig hos någon som är duktig på det där som till exempel min älskade kusinfis Louise.

Nu är det tio minutas kvar till mat, och min mage som under den senaste timman har kurrat högt kommer (förhoppningsvis) bli nöjd.

Förmiddagen har krupit fram, satt nästan och sov nyss - ackove på det!
Diggilistan från i söndags går varm här i alla fall, himla smidigt när det är ett program som redan har varit för då kan man välja vad man vill lyssna på beroende på hur bra låtarna är (Y).
"waka waka" - superfint!

åtta minuter kvar nu. .  .. . . . ...  ........   ... . . . . . ..... . . .. . . . bläääää.


over and out
/ f.

Avslutar med en roligt bild på erico, sara och mig
 - gissa vad för slags film vi tittar på...?

Kommentera

Publiceras ej