hojt!

0kommentarer

Jag känner mig som ett litet barn dagen innan julafton! Helt otroligt haha, har nog inte längtat så mycket efter min födelsedag på minst 10 år tror jag. Det är för att jag vet att det står en jättefin och ny cykel under ett lakan i garaget! Jag vet, inte skoj att veta vad man ska få kanske MEN saken är att jag vet inte vilken det är av de två cyklar jag valt ut, fräsigt spännande och ja mycket mer. Sen är det ju som sagt ett + i kanten att besöka systemet huaha, spännande! Längtar som attan efter att träffa alla kusinerna som kommer med, flera jag inte sett sen studenten för lite mer än ett år sedan. Kristofer, Hanna och Lojsan kommer saknas men de är iväg på egna äventyr. Vi ses säkert snart i alla fulla fall ;)

Idag och igår har jag ägnat mig åt dammsugning och dammning, underbart! Var ute en sväng med wilsonhunden innan ikväll vilket var skönt, komma loss lite haha. Grannarna var på kalajs så då fick jag busa med fisehunden. Han är för himla go! Nu var det ju kvällspinken och då ska alltid favorit kaninen -ninen- med. Det roliga är att ninen är ganska tjock så wilson får bita tag riktigt ordentligt, sen gå med huvudet lite höjt. Han ser för söt ut + att han inte kan skälla på andra hundar eller nosa för mkt haha.

Jobbet går kalasfint och alla är så himla snälla och trevliga -förutom tjurtanten jag råkade ut för igår haha men det är en anna historia! saknar mina kompisar på erichs meeen måste säga att detta var en rolig och ny erfarenhet. Körde över ett huvudskyddsombud igår vilket var rapporterat idag, PINSAMT x100! När jag säger körde på menar jag inte med bil eller annat fordon utan med POSTVAGNEN haha! Men han överlevde utan några bestående men.....Fast han tyckte det var så roligt att jäklas med mig för jag skämdes så jag höll på att dö, därför rapporterade han detta i brukets tillbudsprogram vilket ledde till att min chef (farbror) undrar vad sjutton jag sysslat med. Kul att man kan roa några i alla fall, ska i alla fall meddela att jag numera kör väldigt sakta och försiktigt i kurvor och utanför dörrar haha.

NU är det nästan bara två timmar kvar, huhuhuhuhu!

ska gå och hjälpa mami lite!
over and ouuuuuuut
 / f.

Kommentera

Publiceras ej