hellåååååå

0kommentarer

Nu är det måndag igen och här sitter jag. Idag är det endast 21.7 grader inne på kontoret vilket gör mig lycklig, utanför är det molning och grått vilket även det känns helt okej! Lugnt som tusan har varit lite kreativ här på morgonkvisten och färglagt lite ritningar, blev himla fint om jag får säga det själv. Annars är det under kontroll, har två saker kvar att göra och cirkus fem timmar kvar så det gäller att fördela tiden rätt så man inte går under av tråkighet.

Helgen har varit kalasbra, eller bortsett från lördagen.
FRIDAY - hem från jobb, stressastressa, förfest hos Olle i tjugo min, buss/tåg in till kalmar för att möta SOFIE på stationen (superdupermegaroligt att ha henne hemma igen!), KM, öl, drinkar och lite mer drinkar, Vallen där vi dansade och dansade + drack tequila (Y). Nattbussen hem och sen bums i säng cirkus 04.00
 
LÖRDAG- AS-MEGA BAKIS ! kunde knappt få i mig mat förren klockan var fem på eftermiddagen, soffläge på den dagen. Avslutades dock med pizzamiddag med mamma,pappa, Micke och Irene :)
(kan trösta mig med att det inte bara var jag som var dålig... haha)

SÖNDAG - Segdag även igår, mamma och jag hamnade framför klassikern "borta med vinden" som höll på i fyra timmar haha. Så där gick den dagen ... njae städade faktiskt på rummet och fick mig en pratstund med emmmmy. Runt halv åtta åkte beccusen och jag hem till Sofie där vi fetade oss med chips och godis + loka citron (mycket viktigt). Det blev en massor med snack och skratt vilket aldrig är fel.

Det var det, nu är det bara en halvtimma kvar till lunch, det blir hemgjorda köttbullisar och egenodlade nypotäter med brunsås och lingonssylt - UJ så gutt!

Over and ouuuut
/ f.



LOUISE BREMANDER OM DU LÄSER DETTA RING MIG SÅ FOOOORRRT DU KAN!!!!!!!!! (har försökt ringa dig men  gick inte, vet att du jobbar all day & all night, men någon rast? Jag lovaaar att det går fort!)

småttisar

Kommentera

Publiceras ej