Vad hände med en månad, EN VECKA KVAR !!!

2kommentarer

Jisses tiden går fooooort när man har roligt, och roligare ska det då allt bli !
Nästa tisdag 09.10 går bussen från mönsterås till Sthlm, där får vi vänta en natt för på onsdag 09.10 lyfter planet mot MELBOURNE (Y) Först landar vi i London, sen HongKong och efter deeeet är det raka vägen mot Australien. Tur är väl det att jag har Fredrik som sällskap, tänk er mig virra omkring på flygplatserna alldeles själv, haha hade inte gått ! Men det bästa av allt är att klockan 21.50 landar vi och sen får jag träffa min bästabästa Sara, det är lycka det !
Sen börjar vår resa på riktigt, eller ja först kanske jag ska sova lite....men efter det då jäklar ska vi leva livet (: Jag längtar så himla mycket, spricker snart! Det känns så lustigt för just nu sitter jag här hemma i köket och lyssnar på potatisarna som håller på att koka, och om en vecka kommer jag ha packningsångest x 20289238982, typ vart är passet, vart är visumet?! osv ..
Men det ska nog går bra det med.

Först väntas en sista vecka hemma i alla fall. Idag har jag varit på den gamla skolan och pratat med lite lärare och sånt, träffade även på danneman och en oväntad Zlatko! Men det var mycket trevligt det.
Ikväll blir det strykning och skypedater med först matilda och sedan Uttern, härligthärligt :)
Imorgon väntas fika i kalmar med Felicia, vilket ska bli riktigt trevligt !
Ska försöka bota min förkylning med och se vad de har på hälsokost, för såhär får det inte fortsätta täppt och jäklig uschusch. Näsan skulle kunna extraknäcka som kran, för den gör då inget annat än rinner, bläk.

Naeh, annars är det utgång på fredag för dem som vill med :D Skratt, skönsång och skålar ska det då allt bli i mängder ! Det är ju det vi är bäst på ;)  Partytrion (ja eftersom vi bara är tre kvar av det härliga gäng vi prukar vara ... ) står redo, becca, jossan och jag intar dansgolven KALASBRA!

nämen vet ni vad, nu ska jag göra lite nytta och plocka i diskmaskinen och duka, ibland får man vara duktig.

Men ha det fiiiinfint !
over and out
/ f.
 
kör en favorit i repris, mest för utter skull ;D
Jag och benis tillsammans i en sista dans, är det inte vackert?

2 kommentarer

Anonym

13 Jan 2010 20:09

Härlig bild frida, härligt bild :D

Vi måste skypa igen!!! sen många mail till varandra då du är med sara på andra sidan jorden! Tiden går så sjukt fort, snart sitter vi på ålderdomshemmet tillsammans, höhö! Kanske lite överdrivet men i sommar måste vi alla träffas igen (Y) Pusss

sara

17 Jan 2010 07:12

åh frida, bästa bästa frida, vad är det nu? 4 dagar kvar, det är ju inte klokt!! SNART DU :D

<3

Ringer dig i kväll :) <3

Kommentera

Publiceras ej