AUSTRALIEN !!!!

2kommentarer

Nuuuu ääär jag här !
Allt är heeelt underbart, alla är toppen och vädret är awsome ! Idag skulle det dock bli lite kyligare än igår, då det var 36 som varmast. Tror det skulle bli runt 25 idag, så det skiftar rätt mycket här i Melbourne.
Vi bor hos Paula och Jeff, och de är verkligen kanon ! Så himla gästvänliga och supertrevliga, de har en sjuårig labrador som heter Stella, och hon är hur go som helst!
Igår började vi dagen med en morgonpromenix, var i saluhall, tog en powernap på soffan, var ute och gick igen, sen grillade vi (Y) Livet känns rätt bra måste jag säga :D
Idag blir det in till Melbourne och kolla på alla sevärdheter, känns himla skoj :) Sen får vi se vad vi hittar på ikväll, jag har fortfarande inte riktigt kommit in i tidsrytmen, så jag är lite seger i huvudet, men det blir nog bra.
Imorgon väntar bad med delfiner mitt ute i havet, och ja pappa jag ska akta mig för hajar :D Sen på måndag ska vi börja vår bartenderutbildning :)
Nehe, nu ska jag nog blunda lite till innan sara kommer hem från sin morgonwalk, jag fick lite sovmorgon idag. Klockan är strax halv tio på morgonen och ni har natt där hemma :)
Ha det toppen, för det ska jag ha :)
(mamma och pappa ni har mail som väntar på ert jobb! )
Ska snart maila er andra med, tar det ikväll, så utter var icke orolig du ska få ett mail :) !!!
over and out
/ f

2 kommentarer

sara

23 Jan 2010 10:26

ja det är helt underbart att ha dig här!! :D

Josefin Utter

23 Jan 2010 13:13

Härligt det låter kompiiiis :D !! Ha det tipptopp med Sara nu och lev verkligen livet. Låter inte helt fel med vädret, grillning och allt. Smörj dig ordentligt!!! höhöh.

Jonglera mycket med spritflaskorna på bartenderutbildningen (Y)



Puss å kraaaam!!!!

Kommentera

Publiceras ej