veckan före veckan.

0kommentarer

Nu är det snart jul, tänk bara en och en halv vecka kvar. Jul innebär att jag får träffa folk som jag saknat! Amanda kommer hem på torsdag, Anna är hemma, Uttern kommer på söndag, Sofie kommer nästa vecka, Lojsan kommer på julafton och Emmy och Matildus får jag ha en hel helg med nu i Olso. Det känns himla bra måste jag säga! Vi klubbar glöggkväll så att vi kan uppdatera varandra på allt som hänt. För detta året har varit inst sagt händelserikt på så många sätt för oss allihop. LÄNGTAR!
___________________________________________

Helgen som varit har spenderats i Sthlm tillsammans med Bex, Annie och Tove. Resan började med kaos men blev kalas! (haha). Det är bara att konstatera att man aldrig ska åka med SJ när det är mindre än 5 grader ute. Tågen i Sverige funkar inte när det kommer snö och kyla. Inte heller går de när det är för varmt heller. Lustigt det där, får inte riktigt ihop det men sånt är livet på en pinne. X antal timmar försenade till Sthlm hann vi iaf käka och göra oss i ordning inför idolfinalen. Vi satt nästan uppe i taket vilket ledde till svindel för mig och bex men man vande sig ganska snabbt. Jay var helt klart en värdig vinnare, är lite rädd bara att han hade klarat sig bättre som tvåa. Men han är så pass säker i sin röst att han med säkerhet lär ta sig längre än Sverige, skulle vara synd annars.  Slocknade direkt när vi kom tillbaka till hotellet. Lördagen bestod utav shopping, mat och vin. Lite självmordsbombare på det också. Hamnade mitt i smeten där han sprängt sig, utan att veta vad som hänt så klart. Taxichauffören var helt paff "fan här måste det hänt något allvarligt..." tre polisbilar och fem ambulanser (Y). Men som tur var så gick det ju ändå bra alltihopa, kunde blivit så mycket mer skada.
Kvällen avslutades med pubhäng tillsammans med Emmy och hennes vänner, donken och skratt. Trots att vi inte kom i säng förens efter tre och kanske hade druckit lite för mycket vin så var vi ändå uppe i tid på söndagen och hann med lite hotellfrukost innan avgång. X2000 gick kalasfint men däremot kom inte bussj*veln i Norrköping utan var en timma sen.................. så vid nio trillade vi in hemma. En timma sena. Men nu ska vi kriga mot SJ och ha tillbaka våra pengar (Y).

Gårdagen spenderades sängliggande med mysig migrän. KUL. Men idag är jag näst intill back on track.
Nu ska jag försöka göra lite nytta.

over and out
/ f.

Kommentera

Publiceras ej