start .

0kommentarer

Måndag igen! Hej och hå vad veckorna springer iväg. Nu på fredag är det äntligen dags att inta huvudstaden ännu en gång och helgen ska spenderas med Bexmex, Tove och Annie. Det är idolfinal, shopping, utgång och god mat som står på schemat. Om nu tågen går som vi vill så kommer helgen bli kalasfin!
Nästa helg är det dags för Oslo, det blir till att umgås med två finingar nämligen Matilda och Emmy, längtar! Sen helgen efter är det jul och den ska firas med bästa Bremanders och jag längtar smått ihjäl mig! Det ska bli så himla kul att äntligen träffa kusinfisarna och höra om allt de varit med om under hösten. SEN är det nyår och slut på 2010.  Det är mycket på gång nu och det känns så himla bra! Älskar att ha saker att se fram emot, det gör att veckorna går lite lättare.

Helgen som var har också varit kalasfin. En smått oplanerad utgång i fredags blev hellyckad med mycket skratt och dans till fötterna värkte! I lördags hade jag en halvdag med farmor på köpingen och sen blev det tacos med Tove. Drabbades av paltkoma och somnade på soffan och fick stressa för att inte missa bussen till Kalmar, där hemmafest hos Felicia och Linn väntade. Även den kvällen blev en succé, singstar, vin och otroligt bra sällskap! Avslutade lördagen med en nattbuss där jag blev räddad av Arvid och slapp stå hela vägen hem. Hittade två sovandes killar i sätet bredvid som visade sig vara Mårten och André haha (Y).
Gårdagen spenderades till största del sovandes då två sena utekvällar är lite mycket för min lilla kropp. Mådde dock väldigt bra när jag vaknade men var sjukt trött. Sen blev det panikstädning innan mamma och pappa kom hem ifrån Växjö. Matlagning, promenad, hjälpte farmor och sen film innan sängläge.

Nu MAT!

over and out
/ f.

Kommentera

Publiceras ej