Dan före dan för dopparedan

0kommentarer

Med risk för att låta självgod måste jag nog säga att jag är för jäkla bra ibland!
Jag fixar och trixar, det blir så himla bra!

1. Jag fick iväg alla tiderna igår och allt kom ner till Malmö i tid! (händer inte allt för ofta annars tydligen)
2. Jobben var slut för två killar som jobbar här men Jag fixade in dem i tre veckor till på ett annat konto!!! (Y)(Y)
3. Jag har plockat ner allt på kontoret i kartonger och städat undan, så att de kan sanera ordentligt.

Den kursiva är jag mest nöjd med måste jag säga. Tänk vad jag kan, att jag fixade!
Julen är räddad! (haha.)

Sen på tag om något helt annat så fyllde min bästa Sara 20 igår, HURRAHURRAHURRA!
+ att Uttern förhoppningsvis kommer hem idag, om bara flygen från Londonet går som de ska. Håll era tummar!

Nu är det snart dags för lunch och jag ska gå ner och prata med grabbsen. Huhu, är så nöjd med min insats!

Over and out
/ f


wehu!

Kommentera

Publiceras ej