tisdag

1kommentarer

Sitter vid köksbordet med en Sid sovandes på stolen brevid. Ska snart börja med att baka en kladdig liten kaka som jag ska bjuda på imorgon, eftersom att det är sista dagen. Skulle nog egentligen behövt jobba lite på mitt engelska CV, men som vanligt kom jag på en massa annat att göra istället just för det. Var till exempel ute och fotade lite innan och det blev hundra bilder av alla spindelnät som finns runt vårat hus. De tar snart över, lovar att tre av de som bor på fastukvisten är stora som sprängfyllda krusbär!

Längtar tills torsdag då verkligheten kommer att grabba tag i mig igen. Har inte direkt haft något ledigt i sommar eftersom att jag har jobbat all summer long, men det har varit otroligt lite sysselsättning. Är hundra på att jag kommer att få mängder att göra så fort jag sätter min fot innanför kontorslängans dörr.. Thomas som har skjutit av sig en halva av pekfingret lär inte direkt ha rört pärmarna sen i juni, haha.

Jag läntar också till fredag, för då räknar jag med en hejdundrandes utgång eftersom att fröken utter is in m-town agaaain! Då ska vi slå klackarna (conversen) i taket och dansa all night long, superfun!

Nehe nu kallar bakningen om jag ska få något gjort innan klockan slår läggdags. Klippte dessutom till håret idag hos Nettan, eller snarare rensade ur det ogräs som växt till sig uppe på mitt lilla huvud i sommar. Det blev en rejäl uppklippning och de slitna topparna är nu ett minne blott. Längden har jag kvar, men ny frissa är det allt (Y).

Nu vaknade katten, det kanske är ett tecken på att det är dags att resa på rumpestumpen och baka lite kladdkaka.

ha det finnemang!
over&out
/ f.


en festlig bild ifrån midsommar 2010

1 kommentarer

Louise

15 Aug 2010 02:51

Du är så FIIIIIIIN! <3

Kommentera

Publiceras ej