Onsdag - mitt i veckan

0kommentarer



Redan onsdag, känner ni som jag att denna veckan flyger fram? Otroligt härligt för snart är det helg igen och det känns himla fint! Nu är det dock jobbjobbjobb, kan säga det att gå från att mest sitta till att ha så mycket runt omkring sig att man knappt vet vart man ska ta vägen känns i kroppen.  Det var en jättelugn helg vilket nog var tur för jag låg däckad i huvudvärk halva lördagen och hela söndagskvällen - all spänning från tors-fre som släppte. Kroppen var väl inte inställd på stress direkt, vilket resulterade i ett utpumpat huvud.

Nu är det i alla fall igång igen och det lär gå i 180 fram till den 12 november (Y)
Det väntar i alla fall en massa roligheter under hösten vilket gör att det känns som att den kommer flyga fram.

  • Augusti: Denna helg är det utgång och tjejkväll som gäller, nästa helg åker mamma och jag mot Lund för att hälsa på skånefamiljen Rasck/Ivarsson och på lördagkvällen samma helg är det kanske kräftskiva.
  • September: Första helgen blir det 100års kalas (vi är fem som fyllt tjugo), sen blir det två lugna helger innan Emmys och Hannas 40års fest i Stockholm vilket kommer bli galet!
  • Oktober: Londonresa någon gång i början av månaden
  • November: Stockholmsresa med familjen för att se We Will Rock You, sen blir det till att besöka matildus i Oslo en helg.
  • December: Idolfinalen i globen och en helg i Stockholm med girlsen, sen om jag får och kan skulle jag nog vilja göra en resa till här någonstans. Julafton med Bremanders och sen sist men inte minst NYÅR, det känns som att årets avslut kommer bli storslaget, vi måste bara komma på i vilket land vi ska fira det i .

Jisses, som jag sa kommer hösten flyga fram för saken är den att mellan allt detta är det en jekla massa jobb planerat. Life is gooooood!  Sen om det går skulle jag vilja spendera våren i London, känns himla lockande och efter det får vi se men den där europatrippen måste bli av med.

Huaja nehe nu ska jag bita i det sura äpplet och börja färdigställa grabbarnas Cv'n och sen ta tag i dagsrapporterna.

Ha det gott!
over and out
/ f.

Kommentera

Publiceras ej