måndag

0kommentarer


Nu är det måndag igen, jisses vad helgen flög iväg! Egentligen gäller det hela denna månaden, augusti har sprungit förbi och på onsdag är det september (!?!?!). time flies!
Lördagen blev hellyckad, trots att det inte var sista vallen utan det är visst nu till helgen. En liten miss som egentligen inte spelade så stor roll bara att priserna vart lite högre än väntat, men vi slog klackarna i taket och dansade i alla fulla fall. Före kalmar blev det knytis hos Annie med tjejorna vilket var superskoj! Skratt dans och mat + en hel del drinkar ledde oss halvt in i dimman. Åkte fullproppad bil ut i ålems djupa skogar och innan det hade vi våldgästade tove på jobbet. HÄRLIGT! Sedan delade vi upp oss och for mot kalmaaar, jag åkte med annie i forden och vi hade skönsång hela vägen in, utter körde lite hardcore och hade handen utanför fönstret (Y)


Kul kväll som avslutades med nattamat på donken, nöjda och glada for vi sedan hemmåt igen. Fanny och jag körde förhållande/killsnack hela vägen hem, himla fint!


Gårdagen spenderades lite halvliggandes på soffan, inte för att jag var bakis utan dötrött. Plommonpaj, avokado-knäckisar med vitlök och salt, sallad i mängder, potatis och biff, mer knäckebröd och sen en glass på det. Jag åt mig igenom gårdagen, helt sjukt att jag inte sprack. . + 1 liter té på det också ... haha



Nu sitter jag på kontoret och skriver avrapporteringar, kuligt värre(not). Men jag är go och glá i alla fall, bortsett från att jag är skittrött.  Veckan blir inte jättelång, är ledig fredag för då är det begravning. Chefen(thomas) tyckte inte jag behövde komma för att bara vara några timmar så jag jobbar lite hemifrån istället, vilket känns heelt okej.


Naej men ni får ha det urbra!
over and out
/ f.


"Lycka är ett sinnestillstånd som får människan lust att leva frivilligt."

Kommentera

Publiceras ej