I'll be .

0kommentarer

Spotify går varmt här hemma och jag sitter fortfarande i pyjamasen, huhu. Skulle egentligen suttit uppkopplad mot OKG och jobbad av lite av den massiva hög arbetsordrar jag har dragit på mig.... men sen strular pappas internetuppkoppling och inloggningen hängde sig osv osv. Därför sitter jag nu här och har nadapantada att göra, föräldrarna drog sig mot Kalmar för att titta på kök och lillebror for hem till en kompis. Ensam och övergiven sitter jag då här vid köksbordet och just nu spelas Veronica Maggio. Inte så illa pinkat om jag ska vara ärlig men lite traukigt.

Ikväll blir det i alla fall någon sorts tjejfest hemma hos annie, med lekar (?) och maaaat för att sedan dra sig in mot Kalmar och dansa för sista gången på vallen denna sommar. Det ska bli hur kul som helst!

Igårkväll var ingen pepp på utgång och alla var trötta eller småsjuka, utom jag... haha. Mathilda räddade min kväll så jag åkte dit och så satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord hela kvällen samtidigt som vi pimplade kiviks hallonvin med sprite! Lagom ansträngande och lite salongsberusande, en fin avslutning av fredagen.

Ikväll blir det nog dock något hårdare......KUL!
Därför ska jag nu gå och duscha ur mitt skitiga hår och byta om till något fräschare än denna gamla pyjamas (Y) Måste blir lite fit for fight you know.

over and out
/ f.

Kommentera

Publiceras ej