Helg efter en rörig vecka

0kommentarer

Idag är det fredag vilket känns otroooooligt skönt! Jag gick runt och trodde det var torsdag i onsdags osv, vilket visar hur efterlängtad helgen är. Veckan har varit som en berg-och-dalbana, känslor som går upp och ner, tråkiga besked blandas med kompismiddag med skratt och snack.  

Idag kom annonserna in i Barometern/OT, alla var så himla fina. Dikterna satte pricken över i:et. Det känns fortfarande otroligt overkligt och mina tankar är hos familjen Gustafsson nästan hela tiden. Jag vet att ni kommer klara er igenom det som har hänt för ni är starka hela bunten! TG kommer alltid finnas där, han skulle aldrig lämna er ensamma.
______

Helgen innebär lite utgång/middag/fest? + jobbbbbbbbbbbbbbb. Jobba ifatt det jag hamnat efter med då HP haft problem med mina inloggningar. . blä.  Idag får jag dessutom sluta vid två, weeeho!

Vet egentligen inte vad jag ska skriva mer, men ni får ha en fin helg!
Over and out
/f.


Petat mr ondska i näsan är inte alla som gjort vill jag lova!

Kommentera

Publiceras ej