fredag.

0kommentarer

Vet inte vad jag ska skriva egentligen, mer än att skallen är rätt full just nu. Varför ska det hända så otroligt mycket tråkigheter på en och samma gång? Tankarna snurrar helt enkelt rätt mycket och det går för fort, jag hinner inte riktigt med. Har inte riktigt smällt allt, jag skyller på att jag har haft för mycket att göra...

Jag håller tummarna för att det ska ske något som hjälper, att man ska klura ut något.
Jag håller tummarna för att ni ska få må så bra ni kan.
Jag håller tummarna för att ni också hoppas och håller tummarna med mig!


You're a good soldier
Choosing your battles
Pick yourself up
And dust yourself off
And back in the saddle


nu väntar duschen och sen ska jag ut och leva.
men mina tankar är med er och alla runt omkring T, B och S
- hoppet är det sista som överger en människa.


over&out
/ f.


Kommentera

Publiceras ej