femte augusti .

0kommentarer

Det kändes helt fel att skriva augusti, det gav lite ångest över att hela sommaren har gått. Var ledig två veckor i början av Juni sen har det bara varit jobb jobb jobb. Inte för att jag direkt har överansträngt mig, finns inte allt för mycket att sysselsätta sig med vill jag lova. Men på torsdag nästa vecka börjar verkligheten igen för då är det dags för Erichs Armatur jobb på OKG (Y). Längtar som attan efter att få komma tillbaka och veta att jag har massor att pyssla med + träffa alla igen. Har trivts som fisken i vattnet med Siv, Ann-Britt och Rose-Marie här på bruket men känner nog ändå att Erichs drar lite mer.

Idag är det rix fm i kalmar, och om min skalle/kropp tillåter så ska jag ha en kul kväll med finaste tjejorna. Sofie, jag, Becca och kanskekanskekanske Anna(om hon nu är hemma?!) drar oss in strax efter mitt jobb och möter upp Sara som jobbat och slitit all day long hon med. Vi ska dreggla lite över idol-erik och alla andra snygga artister, sen blir det väl en sväng runt KM innan jag måste hem och sova (jobb imorgon.). Hade febeeer imorse när jag vaknade och kroppen vart inget pigg vill jag lova med körtlar stora som passionsfrukter ( inte riktigt sant men nästan..) men jag bet ihop och åkte til jobbet i alla fall. Därför tycker jag att den kan ge sig nu så att jag får ha skoj ikväll och imorgon är det valleeen med en massa skoj! Sofie åker dock tillbaka till London imorgon, men vi får förhoppningsvis hem UTTER snart + Amanda (hörde jag ryktas om iaf..) vilket känns skoj. Sen får det bli en resa till London för att hälsa på londonborna + kanskekanskekanske en jobbintervju under hösten.

En och en halv timma kvar till lunch vilket känns lagom skitsegt. Glömde mackorna till frukosten idag så fick trycka i mig en nektarin vilket ledde till att jag nu har kladdig fruktsaft på fingrarna. . . hard life helt enkelt.

Nahe nu ska jag gå och rensa lite post (Y)

ha det kalasfint!

over & out
/ f.


världens finaste Sid

Kommentera

Publiceras ej