Tro det eller ej men ...

2kommentarer

MEN .. Den 20 januari 2010 sätter jag mig på ett flyg som ska ta mig till AUSTRALIEN = SARA ! Bokade biljetterna idag, hem kommer jag (förhoppningsvis säkert) den 8:e maj (Y) och det ska bli SÅ KUL ! Resa runt och leva livet + förhoppningsvis kanske något litet jobb :) Det är en chans man inte kan tacka nej till, så sant som det är sagt.
Jag har även en sådan jäkla tur att jag slipper flyga ensam ner, för på samma plan sitter Fredrik (jobbarkompis) som ska ner till familjen som väntar i Melbourne. Ibland ska man ha lite tur, för det fanns två platser kvar på hans flyg, och en av de två gick till lilla mig. 28 timmar kan kanske verka lite muntrare med någon att kunna prata lite med.  VAD JAG LÄNGTAR! Detta hade jag inte kunnat tänka mig när jag stod och kramade Sara hejdå natten innan hon skulle åka iväg, då trodde vi att det skulle dröja MINST ett år tills vi skulle ses igen. MEN så har det bara gått runt lite mer än 3 månader när vi får ses, KANON (Y) :)
Europatrippen med finaste emmy får bli när vi avverkat alla jobben och jag kommit hem :) !

Åh jag är så glad över att kunna planera, och veta vad jag ska göra, HÄRLIGT !

Nu ska jag hem till emmy och ta en kvällsfika, behövs efter körande fram och tillbaka till Kalmar med ett gäng skönsjungande grabbar i baksätet på vägen in ;)

Ville bara kläcka ur mig nyheterna :D

over and out
/ f.

2 kommentarer

sara

01 Dec 2009 22:41

OJA, det är inte bara du som är glad :D Det kommer bli kanon det här! Har redan hittat lite roliga erbjudanden vi kan kika på så kom hem nu så vi kan smida lite planer :D

Josefin

06 Dec 2009 13:04

Här smids det planer ser jag ;D . Om jag inte skulle ut på egna äventyr skulle jag så gärna joina!!! För så lätt blir ni inte av med mig.



Tänkte på det då du åker hem, om du åker via london då med vill säga så kan du ju stanna en dag enn två eller varför inte fler hos mig :P ?

Kommentera

Publiceras ej