torsdag

0kommentarer

Hellu !

Sitter just nu i köket hemma och ska snart ta tag i mitt liv genom att städa, kanoners. Måste packa också för imorgon klockan sex far jag till Stockholm med teatermojset. Ska på teaterdagarna i Hallunda hela helgen, kommer bli tippetitopp !

Har världens finninvasion (haha) i ansiktet, så just nu sitter jag med ett plåster med alsolsprit över hela kinden (Y) Men vad gör man inte för att slippa lysa som ett trafikljus ?

Ikväll blir det att hoppa i säng superduper-tidigt, för måste gå upp runt fem imorgon och det lockar inte direkt.
Men innan det är det mycket som ska göra, så nu får jag nog skärpa mig och börja jobba lite på min "att göra lista" .

Ha det fiiiiiiint !

over and out
/ f.



hittade en bild från skottland/England/Frankrike/Europa-trippen -06.
Haha, familjen Andersson radar upp sig framför Loch Ness i väntan på Nessie.
Alla ser lite lagom placerade ut, pappa står stadigt, jag posar, mamma vet jag inte riktigt vad hon gör, och simon är liten och söt !

Kommentera

Publiceras ej