trött trött trött söndag ..

1kommentarer

Hellaaauw !

Nu är det söndag, och jag vill bara lägga mig i sängen och sova bort dagen .. men det går tyvärr inte. Nej, för jag har ett superstort arbete i historia som ska in ikväll, så jiiippi ! 
Helgen har i alla fall varit tipptopp. Bluesfestival här i lilla mönsterås, det är som om hela köpingen kommer till liv, efter några månader i vila. Helt fullt med folk, musik som dånar över hela köpingen och mys med kompisarna i kyrkparken (Y) ! 

Nuuuuu ska jag skriva klart mitt roliga (not..) arbete. 
Ha det fiiiiinnneeeemaaang. 

(och till emmy, ha det underbart på balen ikväll!) 

over and oouuuut 
/ f.
 
nu ska arbetet om min man in vettni. huajajajajajaj.

1 kommentarer

Emmy

25 May 2009 19:34

oh thank you darling, det var skitkul!

Kommentera

Publiceras ej